poniedziałek, 13 listopada 2017

Pewien młody Mężczyzna obalił kilka mitów...

...i przyszedł na świat w czasie gdy bociany już odleciały i kapusta została zebrana z pól:-)
Mężczyzna jest śliczny, zdołał już powiększyć swoje gabaryty:-) cieszy Rodziców i bliskich, więc poprosiłam niezawodną Małgosię o wykonanie pamiątki godnej owego Pana.
Małgosia http://papierowy-jarmark.blogspot.com/
znana z tego, że tworzy najprawdziwsze cudeńka i ma bardzo litościwe serce, nigdy nie odmawia moim prośbom i za każdym razem zaskakuje mnie kolejnym papierowym pięknem.
Powinna jednak zostać pociągnięta do odpowiedzialności finansowej i partycypować w kosztach poszerzania moich spódnic:-)
Bowiem obok takich pyszności nie przechodzę obojętnie, wręcz przeciwnie, zawsze się zatrzymuję:-)
Tymczasem zobaczcie na kolejne karty przepięknego albumu, który będzie zapełniać szczęśliwa Mama. a ja podziwiam niezwykłą karteczkę dla mnie wykonaną.
Piękne, prawda?
Każde nowe życie jest cudem...
Małgosi, wszystkim, którzy cieszą się z narodzin Dzieci i cenią sobie dar życia dedykuję jesienne fotografie zawierające cały ogrom piękna.
Bardzo Ci dziękuję Małgosiu.
Szczęśliwego tygodnia Wam życzę.

24 komentarze:

  1. Moje gratulacje dla rodziców. Piękne rzeczy wykonała Małgosia. Takie pamiątki są najpiękniejsze bowiem będą towarzyszyły dzieciątku przez całe życie. Zdjęcia jesieni przecudne. Pozdrawiam jesiennie:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pamiatki.
    Gratulacje dla Rodzców i Maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności i gratulacje dla Rodziców

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała i przepiękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak cud narodzin :-)
    Śliczna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, przepiekne rzeczy robi Małgosia! Misterne, delikatne i słodkie. A nowonarodzonemu mężczyźnie wszystkiego najlepszego życzę. Niech ma dobre, szczęslwe zycie i niech otaczaja go dobrzy, szczerzy ludzie!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Rodziców i Małego Mężczyzny.
    Przepiękne upominki. Basiu, cudowne są jesienne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda Małgosia nie odmawia i cuda z papieru tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech dziecię rośnie w miłości i szczęściu i wzajemnie radość i szczęście przynosi wszystkim wokół siebie. :)
    Karteczki i album przepiękne, ma ta Małgosia dar prawdziwy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basieńko, cieszę się, że mogłam zrobić ten album dla małego, gorąco wyczekanego Mężczyzny. Niech spotka go w życiu to, co najlepsze i najpiękniejsze.
    Ściskam Cię mocno, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień jest urocza - nie tylko na Twoich zdjęciach ! Album z okazji narodzin - cudny, przepiękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Rodziców :)) Pamiątka przepiekna i unikatowa !
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basieńko najdroższa- rzeczywiście Gosia, to Anioł wcielony (zaraz mi się przypomina wiersz Karola Irzykowskiego: "Aniołowie chodzą po ziemi...). Już u Gosi zachwyciłam się Albumem. Serdeczności zostawiam i całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze :)))
    Album przepiękny, a ja nieustająco podziwiam wenę, talent i to wszystko co jest potrzebne aby coś tak pieknego stworzyć :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiałam już to dzieło u Małgosi - album jest prześliczny! Będzie cudną pamiątką dla maleństwa i jego rodziców.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję w imieniu Rodziców owego Mężczyzny za moc życzeń dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  17. No i obyło się bez bociana i kapusty, czyli cuda się zdarzają. Pięknie witasz młodego przybysza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jaki śliczny ten album :-) super pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie tez cieszy każde nowe Dzieciątko jakie pojawia się w mojej Rodzinie. Sam mam tróje Dzieci, pozdrawiam Cię Basiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nadrabiam zaległości blogowe,tyle się działo jak mnie nie było ...
    Małgosia robi same cudne rzeczy,zawsze się zachwycam Jej pracami.
    Album będzie piękną pamiątką.
    Jesienne klimaty piękne,chociaż nie gustuję w jesieni :)
    Basieńko serdeczności zostawiam :*

    OdpowiedzUsuń